cenník servisných prác

   Ceny sú platné od 1.1.2013 až do odvolania ,DPH je 20%

  • servisné práce 1Nh TR1* .... 16 eur/hod
  • servisné práce 1Nh TR2* .... 18 eur/hod
  • servisné práce 1Nh TR3* .... 20 eur/hod

  

   ceny sú uvedené vrátane DPH 20%

 

 

TR1  sadzba: 16,00 €/hod  s DPH

  • Miniautomobil – označovaný ako segment A alebo najmenšia trieda, mini trieda alebo “city car“ je kategória automobilov, ktorá patrí v európskych krajinách k najpredávanejším na použitie v mestách. Typickou karosériou je 3-dverový hatchback alebo 5-dverový crossover, niektoré automobilky ponúkajú aj modely s otvorenou karosériou (roadster alebo kabriolet). Príklady automobilov mini triedy: Citroën C1, Fiat Seicento, Ford Ka, Kia Picanto, Austin Mini, Peugeot 106, Smart TorTwo, Toyota Aygo, Renault Twingo
  • Malý automobil – označovaný aj ako segment B alebo nižšia trieda alebo supermini je kategória automobilov, ktorá patrí v európskych krajinách k najpredávanejším. Typickou karosériou vozidiel nižšej strednej triedy je hatchback, niektoré automobilky ponúkajú v tejto veľkosti aj MPV a SUV alebo odvodené modely s otvorenou karosériou (roadster alebo kabriolet). Príklady automobilov nižšej triedy: Citroën C2, Fiat Punto, Ford Fiesta, Mazda 2, Mitsubishi Colt, Škoda Fabia, Renault Clio
  • Nižšia stredná trieda – alebo segment C je kategória automobilov, ktorá patrí v európskych krajinách k najpredávanejším. Typickou karosériou vozidiel nižšej strednej triedy je hatchback a kombi, častý je aj sedan. Veľké automobilky ponúkajú v tejto triede MPV a odvodené modely s otvorenou karosériou. Automobily nižšej strednej triedy dosahujú obyčajne dĺžku 4 až 4,5 metrov. Motory sú benzínové a naftové štvorvalce s objemom medzi 1,4 a 2 litre. Najsilnejšie verzie majú motory s objemom nad 2 litre a výkon približne v rozsahu 140-200 koní. Poháňané sú predné alebo všetky štyri kolesá, v minulosti sa vyrábali aj s poháňanou zadnou nápravou. Príklady automobilov nižšej strednej triedy :  Citroën C4, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Cee´d, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 308, Renault Mégane, Škoda Octavia TOUR, Toyota Auris/Toyota Corolla, Volkswagen Golf. Zástupcovia prémiových značiek: Alfa Romeo 147, Audi A3, BMW rada 1, Volvo C30

 

 

TR2  sadzba: 18,00 /hod s DPH

  • Stredná trieda - alebo autosegment D je kategória automobilov medzi nižšou strednou triedou a vyššou strednou triedou. Sú to obyčajne väčšie rodinné vozidlá typu sedan, kombi alebo liftback. Zástupcovia strednej triedy: Volkswagen Passat, BMW 3, Audi A4, Mercedes-Benz C, Ford Mondeo, Peugeot 407, Opel Vectra, Toyota Avensis, Renault Laguna, Alfa Romeo 159, Škoda Superb
  • Van trieda – (označovaná tiež ako Segement K) je kategória automobilov. Tieto automobily majú väčšie rozmery, 5 alebo viac miest a veľký batožinový priestor. Automobily z tejto triedy sú často odvodené od áut nižšej strednej triedy, strednej triedy a vyššej strednej triedy. Tieto vozidlá sú rozdelené na:MPV resp. minivany – veľkostne sa príliš nelíšia od niektorých automobilov strednej triedy, obvykle majú 5 – 7 miest. Dodávkové automobily – obvykle viac ako 5 miest, veľký nákladový priestor Príklady automobilov Van triedy: Citroën Berlingo, Ford Transit, Opel Meriva, Peugeot Boxer, Peugeot Partner, Renault Espace, Renault Scénic,Volkswagen Transporter

 

 

TR3  sadzba: 20,00 /hod s DPH

  • Vyššia stredná trieda - alebo segment E je kategória automobilov medzi strednou triedou a luxusnými automobilmi. Automobily v tejto triede ponúkajú veľký priestor a za príplatky luxusnú výbavu. Vyrábajú sa obyčajne vo vyhotovení sedan alebo kombi. Zástupcovia vyššej strednej triedy: Audi A6, BMW 5, Mercedes-Benz E, Volvo V70/XC70, Renault Safrane, Saab 9-5, Volvo S80, Mercedes-Benz triedy CLS, Chrysler 300C, Jaguar S-Type, Citroën C6
  • Luxusný automobil - alebo luxusná limuzína, označované ako segment F, je trieda osobných automobilov väčších než vyššia stredná trieda. Sú to sedany (limuzíny), ktoré poskytujú veľký komfort predovšetkým na zadných sedadlách. V Európe segmentu dominujú nemecké vozidlá. Zástupcovia luxusných automobilov: Mercedes-Benz triedy S, Audi A8, BMW 7, Volkswagen Phaeton, Jaguar XJ, Lexus LS, Maserati Quattroporte, Cadillac STS
  • Športový automobil - označovaný ako segment G, je kategória automobilov, ktorá obsahuje automobily, ktoré dosahujú vysokú rýchlosť a výkon, pričom na pohodlí, spotrebe a priestore u nich veľmi nezáleží. Niektoré automobily tejto triedy sú iba upravené obyčajné vozidlá (Opel Astra OPC, Subaru Impreza WRX), iné sú postavené výlučne pre športové účely (Porsche 911, Alfa Romeo GT). Príklady športových automobilov: Alfa Romeo Giulietta, Alpine A106,BMW rada 8, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Diablo, Porsche 911, Subaru Impreza WRX, Volkswagen Golf GTI, Volvo C70
  • Kabriolet - je otvorený osobný automobil so sklápacou strechou. Strecha môže byť plátená alebo pevná z ocele alebo iných materiálov. V prípade pevnej strechy sa používa aj označenie kupé kabriolet (CC). Strecha môže byť snímaná strojovo, keď sa skladá do batožinového priestoru alebo ručne, keď sa sníme v celku alebo sa rozoberie na časti. V tomto variante väčšinou nie je riešené prevážanie strechy, takže je nutné ju nechať doma. Tvary karosérie väčšinou vychádzajú z karosérie kupé, preto má najčastejšie dvoje dvere. Nevýhodou oproti kupé býva väčšia hmotnosť vozidla a menší batožinový priestor. Vozidlo býva často riešené ako dvojmiestne s dvoma núdzovými sedadlami. Superšportové kabriolety sa často označujú ako spider alebo spyder. Príklady kabrioletov: Aston Martin DB9 Volante, Peugeot 206CC, Volvo C 70
  • Off-road a SUV - alebo terénny automobil je automobil, ktorý vďaka svojej konštrukcii dokáže jazdiť nielen po ceste, ale aj v ťažkom teréne. Má väčšiu svetlú výšku, robustnejšiu karosériu, pohon všetkých kolies s prídavnou prevodovkou a väčšie kolesá. Ďalej vo výbave obsahuje vyprosťovacie prostriedky v prípade uviaznutia auta v teréne (naviják s motorickým alebo ručným pohonom). Karoséria sa nemusí zásadne líšiť od bežných automobilov s pohonom 4x2, niektoré "terénne automobily" majú pohon 4x2 a ich terénne schopnosti boli riešené len svetlou výškou a rozchodom kolies. Podľa technického riešenia delíme off-road automobily:    podľa technického riešenia náprav na: autá s tuhými alebo nezávislými nápravami, resp. ich kombináciou. podľa pohonu na: autá s pohonom 4x4 s možnosťou uzávierky diferenciálu resp. 4x2 (staršie modely), podľa prevodovky : autá s prídavnou prevodovkou alebo bez (staršie modely)